We voelen ons eindregisseur van de gastbeleving

De actualiteit maakt eens te meer duidelijk dat receptiedienstverlening van toegevoegde waarde is en meer...

Lees meer

Bluebot maakt gebouwbeheer nog slimmer

Breijer, de totaalaanbieder van technische dienstverlening binnen Facilicom Solutions, heeft een bluebot ontwikkel...

Lees meer

‘Meteen een soort intern uitzendbureau opgezet’

Beschrijf de werkplek waar u nu tijdelijk werkt. - Ik werk nu op mijn woonboot aan de Amstel. Het mag eig...

Lees meer

Facilicom Group zet stappen met Sustainable Development Goals

In het nieuwe jaarverslag doet Facilicom Group voor het eerst verslag van resultaten op het...

Lees meer

Hoe IoT passagiers met een mobiliteitsbeperking helpt op de luchthaven

Op Schiphol vragen jaarlijks 450.000 passagiers met een mobiliteitsbeperking hulp ...

Lees meer
Eerdere berichten

Veiligheid ‘as a Service’
Story

Risicomanagement: de zeven stappen van Fred Teeven
Story

Klantgericht werken, nog voordat een klant klant is
Story

ASIS Europe 2018 benadrukt belang samenwerking
Story

Zorg elke dag voor een wow-momentje
Story

Van de gebaande paden af
Story

Studenten voeren marktonderzoek uit voor Facilicom
Story

Cyberveilig gedrag: handvatten voor de praktijk
Story

Circulair restaurant en clubhuis voor Utrecht
Story

Inspirerende leefomgeving laat mensen opbloeien
Story

Meer artikelen

Door facilitaironline.nl te bezoeken accepteert u het gebruik van cookies. Lees meer over cookies.

Deze melding niet meer tonen